رویدادها آرشیو خبر ها
جلسه مثبت کونته با مدیران یوونتوس

جلسه مثبت کونته با مدیران یوونتوس

بحث تمدید قرارداد آنتونیو کونته ، موضوعی است که ذهن هواداران یوونتوس را درگیر خود کرده و بیانکونری ها علاقه مند هستند تا هر چه سریع تر قرارداد کونته تمدید شود و این مربی موفق برای سال های طولانی تری در یوونتوس به فعالیت ادامه دهد .

در همین ارتباط طبق اخبار منشر شده گفته می شود که کونته اولین جلسه را با مدیران یوونتوس برگزار کرده و خواسته های خود را برای ماندن در یوونتوس اعلام کرده است .

نکته مهم در مورد جلسه کونته با مدیران یوونتوس این بوده که همانطور که کونته در کنفرانس خبری خود هم اعلام کرده بود ، تنها بدنبال پیدا کردن راه کارهایی برای تقویت و رفع نیازهای یوونتوس است و قصد دارد برای رقع مشکلات یووه در خطوط مختلف ، خواسته هایی را مطرح کند .

طبق اخبار کونته در مورد ماندن بازیکنانی مانند ویدال ، پیرلو و حفظ بازیکنان خط دفاعی یوونتوس صحبت هایی انجام داده و البته جذب مدافعی دیگر را در تابستان خواستار شده است .

همچنین گفته می شود که کونته از مدیران یوونتوس تقاضای حفظ خط هافبک فعلی را داشته و برای تقویت تیم در کناره ها ، بازیکنانی را معرفی کرده است .

یر اساس اخبار کونته در درجه اول بر نگه داشتن پوگبا تاکید داشته ، اما گفته می شود در صورتی که پوگبا با مبلغی بیش از 75 میلیون یورو فروخته شود ، مشکلی نخواهد بود .

گفته می شود که کونته برای تمدید قرارداد با یوونتوس مشکلی ندارد و تنها برای رسیدن یووه به سطح اول فوتبال اروپا ، درخواست هایی از مدیران یوونتوس داشته که در مرحله نخست با مخالفتی هم روبرو نشده اسـت .
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: